دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

سویه جدید کرونا به کشور وارد شد؟

  • کد خبر: ۲۰۷۵۳۳
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
سویه جدید کرونا به کشور وارد شد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ویروسی که این روز‌ها مردم را درگیر کرده ترکیب سه ویروس است که کرونا و آنفولانزا بخشی از آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین قناعتی امشب ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵ تهران گفت: در ترکیه علامت‌هایی در بیماران ظاهر شده است که نشانه‌های آنفولانزاست که به صورت بستری و سرپایی در بیمارستان‌ها حضور دارند.

قناعتی افزود: با بررسی‌های ویروس شناسی که بر روی این بیماری انجام شده است سه ویروس مهم از جمله کرونا و آنفولانزا را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: کرونایی که هم اکنون وجود دارد در محدوده دستگاه تنفسی فوقانی باقی می‌ماند و خوشبختانه ریه‌ها را درگیر نمی‌کند و آنفولانزا هم به همین شکل است.

وی ادامه داد: بنابراین این ویروس کشندگی آنچنانی ندارد و صرفاً باعث ناتوانی می‌شود.

قناعتی گفت: افراد مسن و افراد این بیماری‌های زمینه‌ای دارند حتماً باید در فضای متراکم و بسته حتماً از ماسک استفاده بکنند چرا که ماسک ابتلا را بسیار کاهش می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: درمان این بیماری هم بسیار ساده است مانند خوردن مایعات بسیار و استراحت که می‌تواند بسیار کمک کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->